15 Ιαν 2016

Η οικονομική πρόκληση των 52 εβδομάδων... λίγο αλλιώς!

Οικονομική-πρόκληση-52-εβδομάδων

Πως να αποταμιεύσετε 1378 ευρώ!



Έχετε ακούσει για την οικονομική πρόκληση των 52 εβδομάδων; 

Εγώ την είδα στο twoboysandhope στο craftaholic στο pollyannasdays και συγχωρήστε με που δε θυμάμαι σε ποια άλλα blogs την έχω συναντήσει. 

Η πρόκληση αφορά 52 εβδομάδες, όσες και οι εβδομάδες του χρόνου. 
Κάθε εβδομάδα βάζουμε σε έναν κουμπαρά (ή όπου θέλουμε)  το ποσό του αριθμού της εβδομάδας. Τη 1η εβδομάδα βάζουμε 1 ευρώ, τη 2η εβδομάδα 2 ευρώ, τη 5η εβδομάδα 5 ευρώ, τη 52η εβδομάδα 52 ευρώ. Στο τέλος έχουμε μαζέψει 1378 ευρώ! δεν είναι και λίγα!!

Το πρόβλημα με αυτή τη πρόκληση είναι, πως όσο περνούν οι εβδομάδες το ποσό που πρέπει να μπει στην άκρη όλο και μεγαλώνει. Και το ποσό γίνεται ορατό στο σύνολο κάθε μήνα. Φανταστείτε τις 4 τελευταίες εβδομάδες που πέφτουν στο μήνα Δεκέμβριο πως πρέπει να μπουν στην άκρη 202 ευρώ... δυσκολάκι μήνα Δεκέμβριο... για τη δική μας οικογένεια μάλλον ακατορθωτάκι...

Η Pollyanna είπε πως φέτος θα δοκιμάσει να μαζέψει το ποσό ξεκινώντας από τα μεγάλα νούμερα. Από το ποσό των 52 ευρώ.
Και πάλι δύσκολο για τη δική μου οικογένεια. Κανένα μήνα (Δεκέμβρη ή Γενάρη) δε μπορούν να αφαιρεθούν 202 ευρώ από την οικογένεια για τη πρόκληση των 52 εβδομάδων.

Οπότε σκέφτηκα να το δοκιμάσω λίγο μπερδεμένο. Έτσι, χώρισα τα ποσά σε κατηγορίες.
  • μικρά ποσά από 1 - 12 ευρώ
  • μεσαία ποσά από 13 - 40 ευρώ
  • μεγάλα ποσά από 41 - 52 ευρώ
Οπότε λέω κάθε μήνα θα μπαίνει στην άκρη ένα από τα μεγάλα ποσά, ένα από τα μικρά ποσά και δυο από τα μεσαία ποσά. Υποφερτό!

Στην ουσία φέρνω τη πρόκληση στα μέτρα μου. 
Έτσι έχω ελπίδα να κλείσω τελικά το μάτι στη "πρόκληση"!

Όσες θέλετε δοκιμάστε το κι έτσι. Είναι πιο εύκολο! και σίγουρα προλαβαίνετε!

Εγώ δεν έβαλα κουμπαρά ή κουτί... Πήρα ένα σπιτάκι από το χωριουδάκι  μας, άνοιξα ένα πορτάκι στη σκεπή του, κόλλησα κι ένα κουμπί κι έτοιμη η "πρόκληση" μας!! Βαριόμουν είναι η αλήθεια να φτιάξω κάτι...

Οικονομική-πρόκληση-52-εβδομάδων


Οικονομική-πρόκληση-52-εβδομάδων

 Παίζει και αυτή η πρόκληση από το twoboysandhope με ποσό από 0,01 λεπτά την πρώτη ημέρα και 3,65 ευρώ τη 365 ημέρα και τελικό ποσό τα 667,95 ευρώ!

Καλές μας αποταμιεύσεις!!

Καλησπέρες! 

24 σχόλια:

  1. Εξαιρετική ιδέα...το είχαμε ξεκινήσει ως οικογένεια να σου πω την αλήθεια... φέτος λέω να το πάμε πιο σοβαρά! Ωραία κατασκευή επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα είχατε καταφέρει να τα μαζέψετε;;;
      εγώ δε ξέρω.... αλλά τα 1400 τα θεωρώ καλό ποσό!

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα, το εφαρμοζωω ηδη απο περυσι, και ειδικα τις πρωτες ημερες βαζω ακομη περισσοτερα μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ, τα κατάφερες τη πρώτη φορά;;
      ελπίζω ναι!

      Διαγραφή
  3. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα και εγώ... όσο μεγάλωναν τα ποσά τόσο δυσκολευόμουν να το ακολουθήσω! Μου άρεσε η ενναλακτική σου λύση! Θα το δοκιμάσω και εγώ... σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς από ένα σημείο κ μετά ήταν βέβαιο πως δε θα μπορούσαμε να βάζουμε το ποσό... έτσι μπερδεμένο ίσως τα καταφέρουμε!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία η εναλλακτική σου! Ελπίζω να μαζέψεις ακόμη περισσότερα ετσι!!!! Ευχαριστω και για την αναφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά για περισσότερα δε νομίζω πως υπάρχει περίπτωση... χα χα ας μαζέψουμε αυτά που λέει κ βλέπουμε!
      και δε μπορώ να μην αναφέρω που τα βλέπω και που τα διαβάζω... αν κ είμαι σίγουρη πως πάντα κάποιον θα ξεχνάω..

      Διαγραφή
  5. Ελένη μου,
    έχω δει από πέρυσι τις διάφορες ιδέες αλλά δεν μπορώ να το βάλω στο μυαλό μου. Το νιώθω σαν μεγάλη δέσμευση και δεν μπορώ. Νιώθω να με πνίγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είχα δει κ εγώ πέρυσι και κόλλησα στα μεγάλα ποσά.. οπότε δε τολμήσαμε καν.
      Φέτος σκέφτομαι αυτά που θα μαζέψουμε (αν τα μαζέψουμε) οπότε και ελπίζω να είμαι συνεπής...
      αν και για οτιδήποτε πρέπει αν γίνει, εγώ πρέπει να το γράψω... χαχαχα ε μέσα στα πολλά θα σημειώνω κ αυτό!

      Διαγραφή
  6. Να πω την αλήθεια δεν το είχα διαβάσει κάπου παρ όλου που ακολουθώ και τη twoboysandhope. Και για την δικιά μου οικογένεια μου φαίνεται λίγο ακατόρθωτη η πρόκληση. Θα το σκεφτώ για τον τρόπο που προτείνεις και αν ακόμα δυσκολεύομαι σιγουρα θα κάνω αυτό που λέει η ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα η πρόταση της Ελπίδας είναι πιο εύκολο να φτάσει μέχρι το τέλος!! δοκίμασε!!!!

      Διαγραφή
  7. Ελενη μου, εμένα το σπίτι πολύ μου αρέσει σαν ιδέα!! Εγώ ξεκίνησα το άλλο, και εύχομαι να τα καταφέρω. 3 ευρώ την ημέρα. Βγαίνει περίπου 1070. Όμως κάνω κρατι σε άλλα έξοδα. Πχ στους καφέδες που πάντα φεύγει ένα πολύ σημαντικό πόσο εκεί. Είναι περίπου το 10% του μισθού μηνιαία στην άκρη, όσο προτείνουν οι οικονομικοί συμβουλοι. Αν τα καταφέρω θα κάνω ανάρτηση του χρόνου!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό και αυτό!!
      εγώ παλιά μάζευα σε κουμπαρά μόνο κέρματα του 1 ευρώ και του 2 ευρώ. Στη πραγματικότητα "χαράμιζα" κάτι περιττό που θα αγόραζα, ένα περιοδικό ή μια σοκολάτα ή δε ξέρω τι... όταν άνοιγα τους κουμπαράδες έβγαζα από μέσα 700 800 κ βάλε ευρώ... λεφτά δηλ από το πουθενά!
      γι αυτό και προσπαθώ να μαζέψω τα λεφτά της πρόκλησης τώρα...
      για να δούμε...

      αν τα καταφέρεις εσύ με τη δική σου μέθοδο να μας πεις!!!!!!

      Διαγραφή
  8. καλη επιτυχια!! μου αρεσε η εναλλακτικη ιδεα σου!! Ελπιζω να καταφερεις να τα μαζεψεις!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ το ελπίζω! θα δούμε...
      τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία ιδέα! Μακάρι να καταφέρεις να τα μαζέψεις και να κάνετε οικογενειακώς κάτι που θα σας κάνει χαρούμενους!!! 💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη πρώτη φορά πέτυχε!! γιατι όχι και τώρα;;;

      Διαγραφή
  10. Τόσα λεφτά ούτε εμείς μπορούμε να αποταμιευουμε κάθε μήνα. Αλλά και η ιδέα της Ελπίδας μου αρέσει και της Γιάννας. Αν και δεν ξερω από πού θα μπορούσα να κόψω... Μάλλον από τα γλυκά! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα από τα γλυκα;;;;!!!!
      Εμείς πέρυσι έτσι πήγαμε διακοπές!! από αυτό το κουτάκι!!!

      Διαγραφή
  11. Το δοκίμασα, το έκανα για κάποιες εβδομάδες και τελικά μάζεψα 300 ευρώ και πήγα μια εκδρομή. Δεν είναι καή ιδέα να το ξαναρχίσω μια και έχουμε καινούρια χρονιά!AriadnefromGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς Αριάδνη διακοπές με αυτά τα λεφτά πήγαμε!! γι αυτό και φέτος το δοκιμάζω ξανά!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: