10 Φεβ 2016

Ένας απολογισμός ... μύριες σκέψεις...

Όταν μαζί με το καφέ, σου καρφώνουν κι ένα μπισκότο στο χερούλι της κούπας!
Μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω στις ερωτήσεις από καθαρή περιέργεια κι ομολογώ πως κάποιες στιγμές του 2015 με ξάφνιασαν!  Χωρίς αυτές τις ερωτήσεις δε θα τις είχα προσέξει αυτές τις μικρές στιγμές ή απλά θα τις είχα θάψει στη λήθη.



Αφορμή γι αυτή την ανάρτηση στάθηκε το mommyjammi με τις ίδιες  ερωτήσεις! Το δρώμενο ξεκίνησε από το jajalamajala.
  • Τι έκανες το 2015 και δεν είχες ξανακάνει ποτέ;
    Έκλαψα πάνω από ένα ετοιμοθάνατο σκυλί.
  • Κράτησες τους περσινούς στόχους; θα βάλεις νέους για φέτος;
    Δε τα πάω καλά με τους στόχους. Με τη πρώτη ευκαιρία τους ποδοπατώ... κι από πάνω με χειροκροτώ για την αφέλεια μου να πιστεύω πως μπορώ να βάλω στόχους κι ακόμα χειρότερα να τους πραγματοποιήσω. Οπότε και δεν έχει νόημα και να τους βάζω...
  • Ποιος χώρες επισκέφτηκες το 2015;Καμιά... κι ούτε και προβλέπεται για τα επόμενα χρόνια....
  • Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που στερήθηκες το 2015;Λίγο ύπνο παραπάνω....
  • Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες το 2015 και γιατί;Η μέρα που άνοιξαν τα σχολεία και το πρωτάκι μου δάκρυσε την ώρα της προσευχής...
  • Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015;
     
    Μικρές αλλά σημαντικές αναγνωρίσεις γι αυτό που αγαπώ και κυνηγώ για χρόνια.
  • Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;Να κάνω ίσως σωστή διαχείριση του λίγου προσωπικού χρόνου που μου αναλογεί...
  • Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;Βιβλία κ πάλι βιβλία! δε τα αγόρασα όλα... κάποια μου τα χάρισαν αλλά το ίδιο κάνει!
  • Που πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου;Ποια χρήματα μου; δεν έχω από αυτά...
  • Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;Κατά ένα περίεργο τρόπο... κάθε μέρα βρίσκω κι από κάτι (ανόητο τις περισσότερες φορές) να με ενθουσιάσει... Ένα τέτοιο ας πούμε ήταν οι καμηλοπαρδάλεις στο ζωολογικό κήπο!
  • Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015"Με τόσα ψέματα" Αλκίνοος Ιωαννίδης κι αυτό γιατί το αγάπησαν και το χόρεψαν πολύ τα παιδιά μου!
  • Σε σύγκριση με το 2015 τέτοιο καιρό, το 2016 είσαι πιο α) χαρούμενη ή πιο λυπημένη β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά γ)πιο πλούσια ή πιο φτωχή;α) πιο χαρούμενη β) το ίδιο είμαι γ) το ίδιο φτωχή
  • Τι θα ήθελες να κάνεις φέτος περισσότερο και τι λιγότερο;Θα ήθελα να γεμίσει η οικογένεια μου περισσότερες εμπειρίες και να γκρινιάζω λιγότερο για τα μικρά ανόητα και σιχαμερά καθημερινά πραγματάκια.
  • Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;Το "στημένο" δημοψήφισμα...
  • Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία ή σειρά το 2015;Δε βλέπω τηλεόραση... ούτε ταινίες...
  • Τι έκανε το 2015 πιο ξεχωριστό για σένα;Η επίσκεψη των αγαπημένων μας από τη μακρινή Αυστραλία!!!!
  • Ποιο ήταν το fashon concept σου για το 2015;Δεν αλλάζει σχεδόν ποτέ....
  • Τι σε κράτησε στα λογικά σου;Σε ποια λογικά μου;
  • Ποιος σου έλειψε;Οι γονείς μου... και οι αγαπημένοι μας στην Αυστραλία...
  • Ένα μάθημα ζωής από το 2015Οι φόβοι δεν έχουν θέση στη ζωή μου. Κι από όταν το κατάλαβα τους ξορκίζω στέλνοντας τους στον αγύριστο!
  • τις καλησπέρες μου!!!

18 σχόλια:

  1. Και αυτό το παιχνίδι αποδεικνύει το ποσό υπέροχος άνθρωπος είσαι... Προστατεψε τον! Σε φιλώ και σε ευχαριστώ για την αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το περίμενα ότι αυτές οι ερωτήσεις θα με έβαζαν σε τέτοια διαδικασία....
      τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν το μάθημα ζωής σου μου άρεσε πολύ! Μου επιτρέπεις να το υιοθετήσω έτσι; Σε όλες τις άλλες ερωτήσεις μοιάζουμε λίγο πολύ! Σε φιλώ!!! Εύχομαι το 2016 να είμαστε σε θέση να απαντήσουμε πιο θετικά!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το υιοθετήσουμε όλοι μας κ να ξορκίσουμε τους φόβους μας!
      Τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  3. Πωπω εγώ με την πρώτη απάντηση ανατρίχιασα... δύο έχω, δύο! Και τους λατρεύω!
    Μελαγχολικές οι απαντήσεις σου Ελένη. Εύχομαι το νέο έτος να είναι καλύτερο για όλους μας! Και να συνεχίσεις να βρίσκεις πράγματα να σε ενθουσιάζουν καθημερινά, έστω και μικροπράγματα.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι το 2016 να είναι καλύτερο για όλους μας!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτοί οι απολογισμοί μας κάνουν να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα στη ζωή μας και να τα αλλάξουμε!
    Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι ότι δεν τους αντέχω τους απολογισμούς. Μου φέρνουν μια μελαγχολία! Νομίζω και σε σένα...ωστόσο πολλές φορές είναι απαραίτητοι για να προχωρήσουμε πιο δυναμικά. Με συγκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε ξέρω... αλλα πάντα μελαγχολώ όταν βολτάρω στα περασμένα...

      Διαγραφή
  6. Με κέρδισες με την πρώτη σου απάντηση...
    έλιωσα!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δύσκολες στιγμές.... να μη ξανάρθουν....
      τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  7. Καλές είναι οι αναδρομές·μας θυμίζουν τι πρέπει να κρατάμε και τι ν' αποχωριζόμαστε μια για πάντα! Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα και με τιμά η αναφορά σου! Φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με τιμά το παιχνίδι που πήρα μέρος!!!
      κ ένα φιλί από μένα!

      Διαγραφή
  8. Τώρα θα σε μελαγχολήσω εγώ, που σου έγραψα να μην μελαγχολείς..
    Μια φορά είχαμε μια γάτα (μεγάλη αδυναμία) κι αν δεν πήγαινα εκεί που κειτόταν ετοιμοθάνατη, δεν άφηνε την τελευταία της πνοή.. Ούτε ξέρω πόσο κλάμα έριξα... Σε φιλώ και συγνώμη για το σχόλιο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σου είναι αυτά τα ζώα;;;; ψυχάρες ρε συ!!!
      τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Ελένη! Χαίρομαι που σε βρίσκω, δεν ξέρω πώς μου είχες ξεφύγει... Τελικά το 2015 ήταν μελαγχολικό για όλους, αυτό κατάλαβα διαβάζοντάς και το δικό σου απολογισμό... Ελπίζω να τα λέμε! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: