Δείτε πως μια άχρηστη κούτα μετατράπηκε σε μια όμορφη και δημιουργική καντίνα!

by - Μαρτίου 26, 2016

diy-κούτες

Έχετε δοκιμάσει να παίξετε με τις άχρηστες κούτες;
Κάνουν θαύματα! όσο κι αν δεν τους φαίνεται ή όσο κακής ποιότητας κι αν είναι. Το θαύμα παίρνει μορφή αφού μπει μπροστά η φαντασία μας και η όρεξή μας! Έτσι δημιουργήθηκε και η καντίνα μας που έμελλε να μας μάθει τόσα πολλά!!


Η ιδέα ξεκίνησε μια μέρα που έβρεχε. Το πρωτάκι μου, κατέβηκε στην αποθήκη μπας και βρει τίποτε ενδιαφέρον για να ασχοληθεί. Ανέβηκε πάνω με μια κούτα. Η κούτα ήταν μεγάλη (πιο μεγάλη από το ίδιο το παιδί) από χαρτοπετσέτες εστιατορίου. Ρώτησε τι μπορούμε να την κάνουμε. Απάντησα αμέσως: "πολλά!"
Βέβαια τα "πολλά" θέλουν χρόνο και όρεξη! έτυχε εκείνη την ημέρα να τα διαθέτουμε και τα δυο.
Ένα από τα "πολλά" λοιπόν που φτιάξαμε εμείς ήταν κι αυτή η καντίνα!

Ανοίξαμε την κούτα στο πίσω μέρος κι έγινε ας πούμε διαμπερές. Κολλήσαμε ένα σκληρό χαρτόνι για πάγκο. Κολλήσαμε ραφάκια από χαρτόνι, φτιάξαμε ψησταριά από χαρτόνι οντουλέ. Γενικά, επιστρατεύσαμε κουτιά από παπούτσια, διάφορα κουτιά από τρόφιμα, χάρτινα πιάτα, πλαστικά ποτήρια, καλαμάκια, χαρτόνια κτλ.

Την πρώτη φορά που παίξαμε, τα παιδιά βρήκαν αληθινά τρόφιμα για να παίξουν (να πουλήσουν, να αγοράσουν κτλ)........!!!!!!
Φρυγανιές, μπισκότα, χυμούς, πατατάκια, τυροπιτάκια, ψωμί, κέικ και πολλά άλλα που προσπαθώ να ξεχάσω! Και πρέπει να ξεχάσω γιατί κάθε φορά που θυμάμαι πως έγινε το σπίτι σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του και πόση ώρα χρειάστηκε για να καθαρίσω, με πιάνει ένα μίνι εγκεφαλικό. 

Έτσι σκέφτηκα (και ορθά νομίζω σκέφτηκα) να ψωνίσω ψεύτικα πλαστικά τρόφιμα. Έτσι, όλα μας τα προβλήματα λύθηκαν και η καντίνα μας μεταμορφώθηκε!

Με αυτό το παιχνίδι λοιπόν μάθαμε πολλά. 

Καταρχήν μάθαμε, πως από ένα υλικό που είναι για πέταμα μπορούμε να φτιάξουμε κάτι όμορφο και σπουδαίο. Ένα πραγματικό παιχνίδι που μπορούμε να το παίζουμε για ώρες!
Ύστερα στήσαμε ένα ολόκληρο μαγαζάκι και μοιράσαμε ρόλους. Αν δεν το ξέρετε, τα παιδιά λατρεύουν να παίρνουν ρόλους και να τους παίζουν. Πραγματικά, μεταμορφώνονται. 
Ύστερα κάναμε την τέλεια εξάσκηση για τα χρήματα. Πληρώναμε, δίναμε ρέστα και κάναμε απλές πράξεις με το μυαλό μας. Και όλα αυτά από το τίποτα. Από μια κούτα που προοριζόταν για την ανακύκλωση. 



diy-κούτες


 Αυτή είναι η ψησταριά μας!

diy-κούτες


Εδώ είναι ο κατάλογος του καταστήματος!

diy-κούτες



diy-κούτες




diy-κούτες




diy-κούτες




diy-κούτες




diy-κούτες




diy-κούτες

Έχουμε και γάντι φυσικά για να μη καιγόμαστε!


diy-κούτες



diy-κούτες



diy-κούτες




diy-κούτες



diy-κούτες




diy-κούτες

Τα ρέστα σας!


diy-κούτες


Όλα αυτά μας πήραν πολύ ώρα για να τα φτιάξουμε και η αλήθεια είναι ότι ποτέ η καντίνα μας δεν ήταν ολοκληρωμένη. Όλο κάτι έλειπε ή όλο κάτι θυμόμασταν να προσθέσουμε. Το ευχαριστηθήκαμε όλοι όμως. Γιατί αυτή η κατασκευή ήταν πραγματικά οικογενειακή υπόθεση!
Μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουμε τα χρήματα. Προσθέσεις, αφαιρέσεις, ρέστα, την αξία των προϊόντων. Επίσης αυτή η εναλλαγή των ρόλων αρέσει σε όλους μας πολύ!
Αν έχετε όρεξη φτιάξτε κι εσείς μία καντίνα (ή ότι άλλο σας αρέσει) και παίξτε! 


Δημιουργικές, νότιες καλησπέρες!!

You May Also Like

26 Comments

  1. Φαίνεται ότι ασχοληθηκατε!! Πολύ ώραια η κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη κατασκευή! Τέτοια θέλουν τα μικρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό το μαγαζί σας! Δεν έχω λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ εσείς στήσατε κανονικό μαγαζάκι! Πολύ όμορφο! Εύχομαι να περάσατε αξέχαστες ώρες παιχνιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περάσουμε όμορφες στιγμές σίγουρα! αν όμως όλο αυτό μείνει όρθιο....

      Διαγραφή
  5. Αν είναι δημιουργικός ο άνθρωπος κάνει θαύματα.
    Μπράβο!
    Να σου θυμίσω φίλη μου πως ήρθε η σειρά σου για να γράψεις την συνέχεια της Σοφίτας.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!!!
      Ναι το ξέρω ότι είμαι η επόμενη!!!!
      Θα τα πούμε από τη "σοφίτα" λοιπόν!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το μαγαζάκι σας!!! παρακαλώ πολύ θα ήθελα και εγώ μερικές πατατούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο , μπράβο , χίλια μπράβο Ελένη μου!
    Το συμβολικό παιχνίδι είναι παιδαγωγικότατο, εξάλλου για αυτό ένας καλός παιδικός σταθμός θα πρέπει πάντα να έχει πάγκους σαν τον δικό σας : μπακάλικο, σούπερ μάρκετ, φαγάδικο, ανθοπωλείο.... ιδέες άπειρες, σημασία έχει η ανταλλαγή , το παίξιμο ρόλων, η συνεργασία και τόσα άλλα!
    Το γεγονός ότι το φτιάξατε εσείς, ότι συμμετείχε και βοήθησες έχει πολλαπλά οφέλη στα παιδιά! Τι κρίμα που δεν ήταν έτσι και η δική μου η μαμά όταν ήμουν μικρούλα! (εμένα μου τα χαλούσε ☻)
    Συγκίνηθηκα κοπέλα μου!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    υγ: έχω δουλέψει σε Παιδικό Σταθμό! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, μου αρέσει κι εμένα πολύ να ασχολούμαι με τέτοια. ΜΟυ αρέσει αν φτιάχνω πράγματα και να παίζω με τα παιδιά! Είναι σαν να βαριέμαι αν δε φτιάχνω κάτι μαζί τους.... μου φαίνεται ότι παίζουμε τα ίδια και τα ίδια... γι αυτό και το χουμε ρίξει στις κατασκευές! Το πρωτάκι μου (που δυσκολεύεται πολύ στο σχολέιο) αγαπάει πολύ τις κατασκευές! είναι λοιπόν το όπλο μας! λέμε πως δεν έχει σημασία που στο σχολείο πηγαίνουμε λίγο αργά... εμείς κάνουμε άλλα πράγματα!!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!
      Είσαι νηπιαγωγός;;; νόμιζα καθηγήτρια....

      Διαγραφή
    2. Ούτε το ένα , ούτε το άλλο Ελένη μου.
      Κοινωνική λειτουργός :)))
      Τώρα είμαι σε λύκειο ☺

      Διαγραφή
    3. Οκ!! θυμόμουν μόνο ότι ασχολείσαι με παιδιά!

      Διαγραφή
  8. Μα τι όμορφα που τα φτιάξατε βρε Ελεν! Και τι δεν είχε το παιχνίδι σας! Κατασκευή, δημιουργία, φαντασία! Μπράβο κορίτσι για το πόσο ωραία τα κάνατε όλα! Πολλά φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!!!! Ήταν πολύ διασκεδαστικό αν και χρονοβόρο...!!!
      Τα φιλια μου!!!

      Διαγραφή
  9. η τελευταια κουτα μας εγινε κουκλόσπιτο...μεχρι που μπηκε μεσα ο Πριγκιπας για να δει αν χωραει ...και τεντωθηκε! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα!!!
      εντάξει κάπως έτσι θα καταλήξει κι η καντίνα μας....Ότι προλάβουμε να χαρούμε!!!

      Διαγραφή
  10. Τα παιχνίδια που γεννά η δημιουργική φαντασία είναι πολλά σκαλοπάτια ανώτερα από τα ψευτοπαίχνιδα που κυκλοφορούν. Τα πρώτα είναι χρήσιμα και προσφέρουν στο παιδί, και τα δεύτερα είναι άψυχα με σκοπό το κέρδος και όχι με στόχο την ωφελιμότητα του παιδιού! Συγχαρητήρια για τη δημιουργικότητά σας!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις για τα παιχνίδια, μόνο που δεν υπάρχει συνήθως χρόνος για να κατασκευάζουμε μόνοι μας παιχνίδια! Γι αυτό εμένα μου αρέσει να βλέπω τα παιδιά να παίζουν στην αυλή! ότι τους κατέβει στο κεφάλι το κάνουν!!!

      Διαγραφή
  11. Από το πάρτι έρχομαι κι έμεινα έκθαμβη με την ιδέα και την υλοποίησή της!Νομίζω ότι αυτά τα παιχνίδια τα ευχαριστιούνται πάρα πολύ τα παιδιά, αλλά και οι μεγάλοι!Και τι χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! εγώ να δεις πόσο το ευχαριστιέμαι κάθε φορά που παίζουμε!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: