9 Μαρ 2016

Τα όνειρα δε κοστίζουν!


Γιορτάζουν λέει σήμερα (εντάξει χτες... πάντα είμαι ένα τικ του χρόνου πιο πίσω) οι γυναίκες. Α χα! Οι γυναίκες γιορτάζουν κάθε μέρα! έτσι λέω εγώ. Κι όλοι οι άνθρωποι! η ζωή είναι γιορτή! κι οι άνθρωποι είναι γιορτή!
Εγώ λοιπόν σήμερα (ας πούμε λόγω της ημέρας) θα σας μιλήσω για τη Μάντυ. Για μια γυναίκα που κυνηγάει  ένα όνειρο! Έστω κι αν πρέπει να καβαλήσει τη μαγική σκούπα για να τα προλάβει όλα, μαζί και το όνειρο!
Έτσι εγκαινιάζω το νέο μου "καρυδόσπιτο"... με ένα λίγο αλλιώτικο κομμάτι σκέψεις. 

Η Μάντυ λοιπόν είναι μια μαμά 2 μικρών παιδιών με ότι αυτό συνεπάγεται. Εργαζόμενη, γυναίκα, μητέρα, σύντροφος κτλ κτλ... και το κτλ τελειωμό δεν έχει για όλες τις μανάδες αυτού του κόσμου. 

Τη θυμάμαι πριν δυο καλοκαίρια όταν είχαμε βρεθεί σε κάποιο παιδικό πάρτι (που αλλού;) Δε θυμάμαι πως έφτασε η κουβέντα στο να μου πει πως "εμένα ο καημός μου είναι άλλος"...
"ποιος;" τη ρωτάω... διστάζει... "το θέατρο" μου λέει με λαχτάρα. Αυτό είδα, φευγαλέα στα μάτια της όταν μου απάντησε "το θέατρο", τη λαχτάρα.  
"Ε καν' το" της απάντησα κι εγώ που ξέρω από τέτοιους καημούς.
Όλα αυτά βέβαια κυνηγώντας τότε δυο παιδιά στα τρομερά δύο τους χρόνια.

Κι ύστερα μαθαίνω πως η Μάντυ θα έπαιζε πρώτη φορά σε παράσταση ένα χρόνο μετά! Εκείνη τη παράσταση δεν την είχα δει. Δε το είχα θεωρήσει καλή ιδέα να πάω θέατρο με 3 παιδιά... και νομίζω σωστά είχα πράξει. 

Φέτος όμως πήγα. Η ΕΘΟΛ (εθελοντική θεατρική ομάδα Λακωνίας) ανέβασε "η κόμισσα της φάμπρικας".
Δε ξέρω πόσο εύκολα θα πήγαινα να δω μια θεατρική παράσταση από ερασιτέχνες. Πήγα όμως να δω τι είχε καταφέρει τελικά αυτή η Μάντυ!
Κάθισα όρθια, γιατί πήγα και τελευταία στιγμή (βλέπε παιδιά, ύπνος, ευτράπελα, γκρίνιες κι όλα τα χαριτωμένα).
Είπα πως θα μείνω, όσο αντέξω.
Από μια τέτοια παράσταση όμως δε φεύγεις! Γιατί εκείνη η ομάδα είχε τόση ψυχή μέσα της που δε σε άφηνε να φύγεις.
Χαίρομαι που έκανα λάθος όταν πίστευα πως οι ερασιτέχνες δε μπορούν να φτάσουν τους επαγγελματίες.  Πολύ μου αρέσουν αυτά τα λάθη μου.

Κι εκεί είδα τη Μάντυ να γίνεται μια άλλη. Μια άλλη που απλά της έμοιαζε πολύ. Όχι η μάνα που τρέχει όλη μέρα, η Μάντυ της καθημερινότητας δηλαδή. Γινόταν η Μάντυ της σκηνής. Μεταμορφωνόταν! Μεταμορφωνόταν στη κυρά Δήμητρα, τη γυναίκα που υποδυόταν. Η κυρά Δήμητρα Δελημάνη κάτι σαν κηδεμόνας τριών Χρήστων Δελημάνηδων. Η κυρά Δήμητρα με τη ποδιά της, το ταγεράκι της, και τη μπουγάδα της.  
Κι όλα αυτά γιατί, πολύ απλά, απλούστατα, αγαπάει αυτό που κάνει. Αγαπάει το καημό της.
Και χαίρομαι γι αυτή τη γυναίκα γιατί δε το βάζει κάτω, γιατί παρ' όλη τη ζόρικη καθημερινότητα της, επιμένει σε ένα όνειρο! Επιμένει στο δικαίωμα της σαν γυναίκα και μητέρα να κρατά μια σταλιά χρόνο για κείνη. Για να κάνει κάτι που της αρέσει! 
Χαίρομαι για τις γυναίκες που κυνηγάνε τα όνειρα τους!
Χαίρομαι για όλους τους ανθρώπους που επιμένουν να κυνηγάνε τα όνειρα τους! 
Τι σου είναι τα όνειρα τελικά; η σανίδα μας να επιπλέουμε στη πραγματικότητα!Να σωθούμε από το βέβαιο πνιγμό της ρουτίνας.
Γυναίκες, θυμηθείτε: τα όνειρα είναι τσάμπα! κυνηγήστε τα! 


8 σχόλια:

  1. Πραγματικά άν βάλουμε κάτι στο μυαλό μας, πιστέυω και εγώ πως το καταφέρνουμε. Χίλια Μπράβο στη Μάντυ που κάνει αυτό που της αρέσει, αλλά μπράβο και σενα που πήγες να την στηρίξεις..Για μένα αυτό μετράει περισσότερο και είμαι σίγουρη πως και η Μάντυ θα το εκτιμήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να το βάλουμε στο μυαλό μας!! και να δουλέψουμε γι αυτό, όσο δύσκολο κι αν μας είναι!!!!
      τις καλημέρες μου!!

      Διαγραφή
  2. Πολλά μπράβο στη Μάντυ αλλά και σε όλες τις γυναίκες που δεν το βαδουν κάτω και με οποίο τρόπο μπορούν ακολουθούν το όνειρο τους! Άλλωστε, ως γνωστό, όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτει για να το πετυχεις! Προσωπικά το πιστεύω αυτό! Τα φιλια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να το θελήσεις πραγματικά!!!
      τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  3. Όταν θέλεις να καταφέρεις κάτι τίποτα δε σε σταματάει μέχρι να το πετύχεις!Πίστεψε στο όνειρο της και το έκανε πραγματικότητα!!Υπέροχες γυναίκες,ακούραστες και άοκνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες γυναίκες! υπέροχοι άνθρωποι!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Έλεν , καταπληκτική ανάρτηση και ναι, είναι ωραίο να κυνηγάς τα όνειρά σου και όπου σε βγάλει! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: