30 Μαΐ 2016

Σας εμπνέει το καρυδότσουφλο;;

Το Καρυδότσουφλο, φιλοξενεί άρθρα που δημιουργήθηκαν με αφορμή εμπνεύσεις του!




Θέλω λοιπόν να σας καλέσω στο καρυδότσουφλο μου!
Όσοι από εσάς είδατε κάτι που σας άρεσε από τις κατασκευούλες μας και καθίσατε και το φτιάξατε, χωρίς να έχει σημασία αν το κάνατε ίδιο ή λίγο ή πολύ διαφορετικό, με αυτό που είδατε...
Όσοι από σας είδατε κάτι που σας γέννησε μια καινούρια ιδέα τη οποία ακολούθησε και μια κατασκευή από τα χεράκια σας....
Όσοι από σας είδατε κάτι που απλά σας έκανε κλικ και σας οδήγησε κάπου αλλού...
Τότε θέλουμε να μας δείξετε τι φτιάξατε! 
Δείξτε μας τις αναρτήσεις σας (αν κάνατε) δείξτε μας απλά τις φωτογραφίες που βγάλατε ή πείτε μας για την ιδέα σας!
Ειδοποιήστε με mail ή σκουντήξτε με στη σελίδα μας στο facebook  

Το  καρυδότσουφλο θα χαρεί πολύ να δει τις δικές σας δημιουργίες εμπνευσμένες από το ίδιο!!!! 

4 σχόλια:

  1. Καρυδότσουφλακι μου μακάρι να γεμίσεις τέτοιες φωτογραφίες και αναρτήσεις!
    Εμένα με εσείς εμπνεύσει πολλές φορές αλλά ακόμα δεν έσω εχω κανει απολύτως τίποτα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Μαρθάκι έχεις καιρό μέχρι να έρθετε σε φάση να κάνετε χειροτεχνιούλες!!!!!
      Τα φιλία μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου πολύ καλή η ιδέα σου! Θα δω τι έχουμε φτιάξει και θα ενημερώσω το Καρυδότσουφλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαρίστως να μας δείξετε τι έχετε φτιάξει κοριτσάκι μου!!!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: