Σουπλά με φθινοπωρινά φύλλα!

by - Νοεμβρίου 04, 2016

Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!

Τι μπορούμε να κάνουμε το μεσημέρι μετά το σχολείο όταν έχει υπέροχο ήλιο κι εμείς καθόλου όρεξη για διάβασμα; Μα φυσικά, να παίξουμε με τα φύλλα! Γιατί το φθινόπωρο, αυτή η υπέροχη εποχή, είναι ζωγραφισμένο με υπέροχα χρώματα!

Χτες το μεσημέρι λοιπόν η ομάδα (η αφεντιά μου με τα 3 αγόρια μου) δεν είχαμε καμιά διάθεση για σπίτι και διάβασμα όταν έξω ζέσταινε την πλάση ένας υπέροχος και λαμπερός ήλιος!
Πήραμε λοιπόν τα ποδήλατα μας και αρχίσαμε τις βόλτες.
Αυτή η εποχή δίνει ρέστα με τα χρώματα της! το ξέρετε, φαντάζομαι...
Κι εμείς φέραμε στο σπίτι μας λίγα από τα ρέστα της! Έτσι είναι ο άνθρωπος πάντα προσπαθεί -μάταια προσπαθεί- να κλέψει λίγο από την ομορφιά της φύσης. Προσπαθεί όμως και μάλλον θα συνεχίσει να προσπαθεί. 

Ένα κουτί με φύλλα λοιπόν, λάφυρο της βόλτας μας, ήταν η αφορμή. Όλα τα άλλα ήταν εύκολη υπόθεση. Για να είμαι ειλικρινής έχω δει σε διάφορες ομάδες, κατασκευές - χειροτεχνίες με φθινοπωρινά φύλλα και η ιδέα μου αρέσει πολύ! 


Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!



✔️ Απλώσαμε τα πολύχρωμα φυλλαράκια μας πάνω στο τραπέζι.
✔️ Απλώσαμε επίσης και μεγάλα κομμάτια αυτοκόλλητο (αυτό που ντύνουμε τα βιβλία).
✔️ Πάνω στο αυτοκόλλητο ξαπλώσαμε τα φύλλα μας. Εμείς τα ακουμπούσαμε βλέποντας την πίσω πλευρά των φύλλων.
✔️Τέλος, κολλούσαμε πάνω στο αυτοκόλλητο και τα φύλλα ένα κομμάτι χαρτόνι σε ότι χρώμα θέλαμε!
✔️ Εγώ έντυσα όσο πιο καλά μπορούσα το χαρτόνι και από την πίσω πλευρά.
Στα παιδιά άρεσε πολύ να φτιάξουν και φύλλα μέσα σε αυτοκόλλητο αλλά χωρίς χαρτόνι για πίσω πλευρά. Κι αυτό έγινε πανέμορφο. 

Έτσι φτιάξαμε σουπλά με φθινοπωρινά φύλλα, φτιάξαμε σελιδοδείκτες, φτιάξαμε ακανόνιστα πράγματα που μας άρεσαν πολύ και τα κρεμάσαμε στο σπίτι μας για να ομορφύνουν οι τοίχοι μας!


Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!




Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!




Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!




Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!



Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!



Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!



Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αυτή η χειροτεχνία με φθινοπωρινά φύλλα αλλά σίγουρα είναι μια καλή ευκαιρία για βόλτα και μια καλή ιδέα για να περάσει το βραδάκι μας ευχάριστα και δημιουργικά!
Και εννοείται το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο! Όσο για τα σουπλά δεν νομίζω να έχουν και πολλή μεγάλη διάρκεια ζωής αλλά για όσο κρατήσουν είναι υπέροχα!

Φυσικά από χτες η φαντασία μου έχει οργιάσει για το τι μπορείς να κάνεις με φθινοπωρινά φύλλα.... αλλά σήμερα βρέχει.
Οπότε σήμερα θέλοντας και μη θα κάτσουμε στο σπίτι μας.

Χαιρετισμούς από τον νότο! 

You May Also Like

10 Comments

  1. Βρε Ελένη μου,
    ειλικρινά σε χαίρομαι!
    Είσαι ανεξάντλητη πηγή όμορφων ιδεών!
    Καλό ΣΚ σε εσένα και στην οικογένειά σου..☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Γιούλη μου να περνάνε οι ώρες μας ευχάριστα!!!!!
      καλό ΣΚ και σε εσένα!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που τα κάνατε Ελενη μου! Τα παιδια αγαπούν τα υλικά της φύσης και ιδιαίτερα τα φύλλα! Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα αγαπώ πολύ τα υλικά της φύσης!!! Πολλά και όμορφα!!!
      Τα φιλιά μου Σωτηρία!!!

      Διαγραφή
  3. Κάνατε καταπληκτική δουλειά, ο δε σελιδοδείκτης μούρλια! Καλό φθινόπωρο και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τον αγάπησα το σελιδοδείκτη!! κόκκινο με κίτρινο!!!

      Διαγραφή
  4. Μου θύμησες το καιρό που φτιάχναμε ..ανθολόγιο!!!Με ξερά φύλλα μπορείς επίσης να κάνεις..κολάζ ολόκληρο πίνακα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: