4 Νοε 2016

Χειροτεχνία με φθινοπωρινά φύλλα!

Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!
Τι μπορούμε να κάνουμε το μεσημέρι μετά το σχολείο όταν έχει υπέροχο ήλιο κι εμείς καθόλου όρεξη για διάβασμα;;;
Να παίξουμε με τα φύλλα!
Χτες το μεσημέρι λοιπόν η ομάδα (η αφεντιά μου με τα 3 αγόρια μου) δεν είχαμε καμιά διάθεση για σπίτι και διάβασμα...
Πήραμε λοιπόν τα ποδήλατα μας και αρχίσαμε τις βόλτες!
Αυτή η εποχή δίνει ρέστα με τα χρώματα της! το ξέρετε, φαντάζομαι...
Κι εμείς φέραμε στο σπίτι μας λίγα από τα ρέστα της!

Ένα κουτί με φύλλα ήταν η αφορμή. Όλα τα άλλα εύκολη υπόθεση.
Για να είμαι ειλικρινής έχω δει σε διάφορες ομάδες, κατασκευές - χειροτεχνίες με φθινοπωρινά φύλλα κι η ιδέα μου αρέσει! 
Οπότε είπα να το δοκιμάσουμε!

Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!


Απλώσαμε τα φυλλαράκια μας στο τραπέζι.
Απλώσαμε επίσης και μεγάλα κομμάτια αυτοκόλλητο (αυτό που ντύνουμε τα βιβλία).
Πάνω στο αυτοκόλλητο ξαπλώσαμε τα φύλλα μας. Εμείς τα ακουμπούσαμε βλέποντας τη πίσω πλευρά των φύλλων.
Τέλος, κολλούσαμε πάνω στο αυτοκόλλητο και τα φύλλα ένα κομμάτι χαρτόνι!

Ορίστε το αποτέλεσμα:

Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!


Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!


Εγώ έφτιαξα για μένα και ένα σελιδοδείκτη! (τι άλλο θα έφτιαχνα εγώ;;)

Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!


Στα παιδιά άρεσε πολύ πάνω στο αυτοκόλλητο να κολλάνε και άλλο αυτοκόλλητο (όχι χαρτόνι)!

Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!


Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!


Χειροτεχνία για παιδιά το Φθινόπωρο!

Αν με ρωτήσετε τι θα τα κάνουμε, δε ξέρω να σας πω! 
Εντάξει, το σελιδοδείκτη ξέρω τι να τον κάνω!!!
Τα υπόλοιπα και για σουπλά κάνουν! και για καδράκια κάνουν! 
Ας αποφασίσουν λοιπόν οι δημιουργοί!!

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αυτή η χειροτεχνία με φθινοπωρινά φύλλα αλλά σίγουρα είναι μαι καλή ευκαιρία για βόλτα και μια καλή ιδέα για να περάσει το βραδάκι μας ευχάριστα!
Κι εννοείται το αποτέλεσμα είναι όμορφο!

Φυσικά από χτες η φαντασία μου έχει οργιάσει για το τι μπορείς να κάνεις με φθινοπωρινά φύλλα.... αλλά σήμερα βρέχει.!
Οπότε σήμερα θέλοντας και μη θα κάτσουμε στο σπίτι μας!

Τις καλημέρες μου!!

10 σχόλια:

  1. Βρε Ελένη μου,
    ειλικρινά σε χαίρομαι!
    Είσαι ανεξάντλητη πηγή όμορφων ιδεών!
    Καλό ΣΚ σε εσένα και στην οικογένειά σου..☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Γιούλη μου να περνάνε οι ώρες μας ευχάριστα!!!!!
      καλό ΣΚ και σε εσένα!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία που τα κάνατε Ελενη μου! Τα παιδια αγαπούν τα υλικά της φύσης και ιδιαίτερα τα φύλλα! Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα αγαπώ πολύ τα υλικά της φύσης!!! Πολλά και όμορφα!!!
      Τα φιλιά μου Σωτηρία!!!

      Διαγραφή
  3. Κάνατε καταπληκτική δουλειά, ο δε σελιδοδείκτης μούρλια! Καλό φθινόπωρο και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τον αγάπησα το σελιδοδείκτη!! κόκκινο με κίτρινο!!!

      Διαγραφή
  4. Μου θύμησες το καιρό που φτιάχναμε ..ανθολόγιο!!!Με ξερά φύλλα μπορείς επίσης να κάνεις..κολάζ ολόκληρο πίνακα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει η ιδέα του κολάζ!!!! λες να το δοκιμάσουμε;;!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: