Φωτογραφική ιδέα: μια εικόνα σε 52 φωτογραφίες

by - Ιανουαρίου 06, 2017

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!

Μια θέα! 
Μια φωτογραφία!
Η ίδια θέα μια φορά την εβδομάδα!

Υπεύθυνη γι αυτή τη φωτογραφική ιδέα είναι η Τρελοτουρίστρια (ή αλλιώς Αντωνία)!! 

Πέταξε την ιδέα κι εγώ λάτρης της φωτογραφίας και των ιδεών γενικά, ακολούθησα!
Και πέτυχε!!

Έβγαλα μέσα στο 2016, την ίδια θέα 52 φορές!!
Και τι θεά ε!! ένα μέρος που σ' αυτό το σπίτι αγαπάμε πολύ!! Εντάξει το παραδέχομαι, πιο πολύ απ' όλους το αγαπώ εγώ!! 


Πρώτη φωτογραφία λοιπόν ήταν Γενάρης, στην καρδιά του Χειμώνα!

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Η ομάδα (η αφεντιά με τα 3 σκαθάρια μου) ακολούθησε την ιδέα σύσσωμη! 

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Μέχρι που πρασίνισε ο τόπος!

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Επενέβη και ο άνθρωπος κι η φύση έχασε τους πόντους της...

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Και το νερό κάποτε σώθηκε... αλλά ένα εκκλησάκι "χτίστηκε" στο πεζούλι! 

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Ήρθαν και τα πρωτοβρόχια!

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Κι ανοίξανε και τα σχολεία...

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Αλλά εμείς επιμέναμε στη "δουλειά" μας και τη θέα μας!

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Κι ύστερα χρυσάφισε ο τόπος!

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Κι η γύμνια του χειμώνα ήρθε ξανά!

Φωτογραφική-ιδέα!-μια-εικόνα-σε-52-φωτογραφίες!


Τώρα;;;
Τώρα αφήνω το ποτάμι στην ησυχία του κι αποχωρώ!!



Η φύση μιλάει. Κι όταν μιλάει οι άνθρωποι σωπαίνουν. Γιατί εκείνη ξέρει τι να δώσει στην κάθε εποχή!

Αντωνία η ιδέα σου ήταν άψογη!!!!!!
Ξέρεις τι παρατήρησα μέσα από τις 52 εβδομάδες;;; ότι τα δέντρα αρχίζουν και ρίχνουν τα φύλλα τους από τον Αύγουστο! Ποτέ πριν δεν το είχα προσέξει...
Τώρα ψάχνω μέρος για το 2017!!! 

Σε όσους άρεσε η ιδέα, δοκιμάστε την!!!
Εδώ είναι η Μάρθα και το φωτογράφισε το! άλλη μια φωτογραφική πρόκληση που αξίζει να δείτε!


Τις καλησπέρες μου άνθρωποι!!

You May Also Like

21 Comments

  1. Μου αρέσουν πολυ οι φωτογραφίες σου!
    Και πιο πολύ μου αρέσει το οτι τα κατάφερες! Εγω ούτε καν! Έχασα την πρώτη, αγαπημένη μου θέα (σνιφ) λόγω μετακομισης και η αντικαταστάτρια δε με ενέπνευσε ποτέ. Για το 2017 εχω ήδη βρει "μοντέλο".
    Είσαι επίσημα η μούσα μου!! Φέτος θα τα καταφέρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εκείνο το παράθυρο που είχες ξεκινήσει να φωτογραφίζεις ήταν ένα όνειρο!!!!!
      Εντάξει! αφού έγινα η μούσα σου φύγαμε γερά και δυνατά για τη φετινή χρονιά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα. Το έχω σκεφτεί και γω. Λέω να το κάνω και γω σαν δρώμενο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστική ιδέα, άψογη η φωτογραφική σου συγκομιδή!!!
    Καλή χρονιά δεν ξέρω αν είπα, αλλά ξαναλέω! Φιλάκια!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το δίκιο σου είναι αγαπημένη σου θέα! Η φύση όντως όταν μιλάει...οι άνθρωποι σωπαίνουν! Εξαιρετική ιδέα, θα ήθελα να ακολουθήσω αλλά λιγουλάκι δύσκολο... φιλάκια και ελπίζω η νέα σου θέα για το 2017 να είναι εξίσου μαγική! Καλή χρονιά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο μέρος πραγματικά!! αγαπημένο!!
      Για το 2017 αναποφάσιστη με βρίσκετε!! χε χε χε

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα! Μα βέβαια μόνο κάποιος που αγαπάει τη φύση και τη φωτογραφία θα μπορούσε να το σκεφτεί. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το κάνω εδώ στην πόλη και στα τσιμέντα, αφού οι εναλλαγές των εποχών μόνο από κάτι αδύναμα δεντράκια που έχουν απομείνει στα πεζοδρόμια μπορούν να φανούν.
    Καλές νέες εξορμήσεις να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στη πόλη κάτι όμορφο κάπου μπορεί να υπάρχει!! αλλά οκ εδώ στας εξοχάς αυτά είναι πιο εύκολα!
      Για δοκίμασε χε χε χε!!

      Διαγραφή
  6. Τί όμορφες!
    Έχεις πάρει φόρα! χιχι
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, η φύση είναι η καλύτερη ζωγράφος και σε εκείνη την τοποθεσία είχε τα κέφια της φαίνεται. Πολύ όμορφη και η ιδέα της Αντωνίας επίσης, δεν κατάφερα να φωτογραφίσω αν και αρχικά είχα πάρει μέρος αλλά βλέπεις το θέμα που διάλεξα ήταν οι εργασίες στο παιδικό μας δωμάτιο, οι οποίες τελικά σταμάτησαν επ αόριστον. Καλή χρονιά κορίτσιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε ξανά φέτος!!
      Η Αντωνία πετάει λίγες ιδέες αλλά είναι όλες μία και μία!!! η μια καλύτερη από την άλλη!!!
      Καλή χρονιά σε όλους!!

      Διαγραφή
  8. Δεν είχα προσέξει τις φωτογραφίες για αυτή τη πρόσκληση. Πολύ ωραίο τοπίο. Πολύ καλή δουλειά!!! Εγώ δεν κατάφερε να το ολοκληρώσω λόγο μετακομίσεις, αλλά νομίζω ότι βρήκα θέα για φέτος. Περιμένω να δω το νέο σου τοπίο. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε τις ανέβαζα κάθε φορά....
      Τη χάρηκα πολύ αυτή την ιδέα!!!!!!
      Το νέο τοπίο σίγουρα δεν είναι σαν αυτό...

      Διαγραφή
  9. Μα τι ομορφα χρωματα ειναι αυτα! Απιστευτα! Εγω δεν εχω αποφασισει ακομα για το μερος... περιμενω το επομενο. Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες εκείνο το κίτρινο;;; χρυσάφι!!!!
      Τα φιλιά μου από το νότο!!

      Διαγραφή
  10. Το πόσο λατρεύω τα φωτογραφικά σου ταξίδια δεν λέγεται... Καθότι είμαι και βουνίσιος τύπος, απλώς λάτρεψα τις φωτογραφίες σου με το τοπίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανόνισε να έρθεις από τα νότια της χώρας!!!! Κερνάμε ομορφιές!!!!

      Διαγραφή
  11. Μου είχε ξεφύγει αυτή η ανάρτηση και πόσο μάλλον η φωτο πρόκληση. Και το 2016 και το 2017 τα τοπία μοναδικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: