Εγώ ο φόβος και τ' όνειρο

by - Ιανουαρίου 04, 2017


Ποίηση


Νύχτωσε.
Γονατίζω στο χώμα.
Κουλουριάζομαι. Σαν έμβρυο.
Εγώ, ο φόβος 
και τ' όνειρο.

Θα κοιμηθούμε αγκαλιά.
Οι τρεις μας.

Πριν χαράξει
θ' αγκαλιαστούμε σφιχτά.
Εγώ, ο φόβος
και τ' όνειρο.
Και θ' αρχίσουμε 
να σηκωνόμαστε. 

Σταλιά τη σταλιά,
θα βγούμε απ΄ τη γη.
Κι απ' τα σκοτάδια μας.
Εγώ, ο φόβος 
και τ' όνειρο.

Θα δούμε την αυγή.
Και τον ήλιο.
Άλλη μια μέρα στις νίκες!

Έτσι γεννιέμαι κάθε πρωί.
Εγώ, ο φόβος
και τ' όνειρο. 


Αφορμή για φόβους, όνειρα κτλ ήταν ένα επετειακό συμπόσιο ποίησης! Η Αριστέα  μας κάλεσε να παίξουμε με τις λέξεις γέννα - γεννάω - γέννηση - γέννημα ή Χριστούγεννα.  Άφησα κι εγώ ένα δικό μου κομματάκι σκέψεις στο συμπόσιο . Τελευταία στιγμή...  ως συνήθως!! Ας είναι καλά η Αριστέα που με σκούντηξε πριν τη λήξη! χε χε χε Κι ήταν στ' αλήθεια μια απόλαυση αυτό το συμπόσιο!



Κατά τ' άλλα μετά την ολιγοήμερη ιντερνετική μου αποτοξίνωση δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω το συγύρισμα για το καρυδοτσουφλάκι μου.

Τις καλησπέρες μου άνθρωποι!!


You May Also Like

18 Comments

  1. Έτσι γεννιέμαι κάθε πρωί!!!!!
    Μπράβο Ελένη μου��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο... ευτυχώς που έχεις την Αριστέα και σε ταρακουνάει! Καλή χρονιά, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο ρε Ελένη μου! Και το βρίσκω και αρκετά αισδιόδοξο!
    Βρε συ όταν σε διαβάζω, σαν να βλέπω κάπου εμενα! χαχα! Νομίζω στο έχω ξαναπεί!
    Φιλιά, Φιλιά....!!!😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Μαρία ναι!!!! Εμείς οι πιο "κάπως" όλο και βρίσκουμε κάτι από μας στους ομοίους μας!! χε χε χε

      Διαγραφή
  4. Κάπου εκεί πίσω ένα υπέροχο χαμόγελο που πολύ μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο.
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο ειναι Ελενη μου, βγάζει ελπίδα και αισιοδοξία! Καλή χρονια! Φιλάκια ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σωτηρία μου!!!
      Τα φιλιά μοΥ!!!
      Καλή χρονιά και σε εσάς!!!

      Διαγραφή
  7. Ήταν αξιοπρόσεκτο το ποίημά σου ανάμεσα σε όλα τα άλλα. Συγχαρητήρια!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τα αγαπημένα μου!
    Με εκφράζει φοβερά!
    Σε φιλώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χεχε! Κάτι ήξερα που σε σκούντηξα! :)
    Κι επίσης που σε περίμενα λίγο μετά τη λήξη της προθεσμίας μόνο και μόνο γιατί είσαι μανούλα με τρία
    μικρά γουρουνάκια, μπαρδόν παιδάκια ήθελα να πω!
    Ελένη μου πάντα έτσι ( να διακρίνεσαι ψηλά...όχι καθυστερημένα ☺ χοχοχοχοχοχο!)

    Καλή χρονιά τσουπάρα!

    (στο μεταξύ και ψήφισες τελευταία και έπιασες και το μικρό τζόκερ ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να συμπληρώσω εδώ ότι χαίρομαι που οι σχολιαστές σου ήταν οι περισσότερες μπλόγκερς που δεν είδαν το
    Συμπόσιο ( εκτός της Γιούλης και της Ελένης) οπότε, σε διάβασαν ακόμα περισσότεροι και είδαν το ταλέντο σου Ελενάκι μου! Έλα,έλα, μην κοκκινίζεις! ☺ Επίσης να πω ότι από δευτέρα μπαίνω στο εργαστήρι για ν ασας φτιάξω τα δώρα γιατί κάνω αναγκαστική αποτοξίνωση ☺☺☺)
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: