Χωρίς αύριο...

by - Ιανουαρίου 12, 2017


Χωρίς-αύριο

Γράμμα σε κάποιον που έφυγε μια μέρα... ξαφνικά.  


"Δεν είμαι εδώ για να σου φτιάξω καμιά επιτύμβια επιγραφή. Ούτε ξέρω απ' αυτά αλλά και εσένα δε σου ταιριάζουν!

Είσαι από τους (λίγους) ανθρώπους που έβαλα στην καρδιά μου... απλά κι αβίαστα. Για ένα μόνο λόγο. Επειδή ήσουν αυτό που ήσουν. Τελεία. 
Και για έναν ακόμα λόγο. Γιατί επικοινωνήσαμε στο δικό μας επίπεδο. Εκεί που μόνο λίγοι αντέχουν και τολμούν.
Βλέπεις είχαμε ένα κοινό (μπορεί και περισσότερα αλλά δεν προλάβαμε να γνωριστούμε καλύτερα)... 
Είχες κι εσύ το ελάττωμα ή το προτέρημα (εξαρτάται πως θα το δει κανείς) να φτιάχνεις τους όλο δικούς σου φανταστικούς κόσμους και να μπαίνεις μέσα. Σάμπως κι εγώ το ίδιο δεν κάνω;
Εντάξει εσύ είχες διπολική διαταραχή. Ε κι εγώ είμαι μάνα κι έχω 3 παιδιά. Και;

Εμείς οι λίγο πιο πειραγμένοι, εμείς που δε μας λένε φυσιολογικούς γιατί η ψυχή μας χοροπηδάει μπρος στην τρέλα, έτσι έχουμε μάθει. Να σουλατσάρουμε την ψυχούλα μας δεξιά κι αριστερά. Να την πηγαίνουμε όπου γουστάρουμε! Να κλείνουμε τα μάτια και να ονειρεύομαστε!
Τσάμπα δεν είναι τα όνειρα; Ε εμείς τα παίρνουμε με τη σέσουλα και τα κόβουμε βόλτες στα στενοσόκακα του μυαλού μας. 
Και ναι ρε φίλε, εμείς εκεί μέσα περνάμε γαμάτα! 
Πλήξαμε στην τελειότητα και βάλαμε πλώρη για αλλού. 

Αλλά εσύ φίλε μου έφυγες νωρίς. Πάνω που στρώσαμε τους κόσμους μας... και σουλατσάραμε αγκαζέ τα μεσημέρια. Πάνω που πήρες προαγωγή κι έγινες σερίφης!
Τώρα τα μεσημέρια θα 'ναι πιο άδεια. Πιο μόνα. Πιο μονότονα. Πιο μουγκά. 

Για ένα μετανιώνω. Που δεν ήπιαμε εκείνο τον καφέ που λέγαμε. 
Νόμιζα πως θα υπήρχε αύριο.Ορίστε μια ακόμα απατηλή ανθρώπινη επινόηση. 
Το αύριο..."

Καλές στράτες Δημήτρη!
Και τώρα μπορείτε να ησυχάσετε άνθρωποι. Ο τρελός έφυγε. Δε θα μας χαλάσεις πια καμιά σχολική γιορτή γιατί θα σηκωθεί να χορέψει. Κι οι δρόμοι γύρω από το σχολείο πια, θα έχουν ηρεμία. 
Έφυγε ο σερίφης που φύλαγε 8-4 σκοπιά, τα παιδιά στο σχολείο.

Καλησπέρες! 

You May Also Like

42 Comments

  1. Πόσο αγαπώ τον τρόπο που γράφεις...
    Πόσο λυπάμαι....
    Κρίμα που δεν μπορεί πια να διαβάσει όλα όσα έγραψες για εκείνον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσο λυπαμαι που εμεις οι "φυσιολογικοι" ειμαστε τοσο , μα τοσο λιγοι.... καλο ταξιδι να εχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα να δεις που βιώνω μια παρόμοια κατάσταση, αλλά...
    ένα στάδιο πριν... Εννοώ πως, ξέρω ότι ένας φίλος φεύγει,
    και δεν μπορώ να πιω μαζί του εκείνον τον καφέ.. Ειλικρινά,
    δεν ξέρω τι να σου πω, η ζωή είναι τόσο άδικη, αυτό μόνο..❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά άδικη Πετράδι!
      Ελπίζω εσύ να τον προλάβεις εκείνο το καφέ!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό του παράδεισο...
    Φτωχά τα λόγια μπροστά σε ένα τόσο πλούσιο κείμενο!
    Να είσαι καλά να τον θυμάσαι Ελένη μου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελενη με τσακισες βραδιατικα...μακαρι να εβλεπε ο Δημητρης σου τα δακρυα που εριξα για παρτη του...ο τροπος γραφης σου μοναδικος...καλο του ταξιδι και να κανει ομορφες βολτες εκει ψηλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυπάμαι πολύ Ελένη μου.. Καλό του ταξίδι.. 😢

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο κρίμα! Το έχω βιώστε Ελένη μου! Πόσο λυπάμαι ειλικρινά. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπάμαι που έφθγε άλλος ένας άνθρωπος, φεύγουν πολλού τελευταία.Κρίμα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η διπολική κρύβει και μια απύθμενη ψυχή Ελένη !!Δεν το διάλεξε και όμως του κόλλησαν την ταμπέλα ΄΄τρελός΄΄. Θα μείνουν χωρίς φύλακα τα παιδιά !!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό παράδεισο. Μακάρι να διναμε περισσότερη σημασία στις στιγμές και στους ανθρώπους πριν να είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό παράδεισο στο φίλο σου Ελένη μου! Τα λόγια σου δυνατά όπως πάντα. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ βρε Ελένη!!! μάτωσε η ψυχή μου... Πόσο λίγο φαίνεται τελικά το αύριο μπροστά σε τέτοιες καταστάσεις και πόσο μικροί εμείς... Πολύ λυπάμαι κορίτσι μου! Καλό παράδεισο στο φίλο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του! Να τον θυμάσαι Ελένη μου κ πού ξέρεις ίσως τον πιείτε αυτό τον καφέ κάποτε σ'ένα πιο όμορφο μέρος εκεί οπου όλοι μας θα είμαστε ίσοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Και τώρα μπορείτε να ησυχάσετε άνθρωποι. Ο τρελός έφυγε."....
    δεν έχω λόγια... Καλό ταξίδι Δημήτρη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο λυπάμαι! Καό παράδεισο να έχει και να τον θυμάσαι!��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο δρόμο! Καλο παράδεισο! Λυπάμαι Ελενη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν έχω λόγια... Μονάχα έναν κόμπο στο λαιμό, που έγινε δάκρυα στα μάτια και δεν μπορώ να..δω καλά-καλά να γράψω. Ειλικρινά, λυπάμαι! Κι ας μην τον γνώριζα. Καλό παράδεισο να έχει, καλό του ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: