Δώρα πανέμορφα και κολασμένα

by - Ιανουαρίου 16, 2017

Μυστική-ανταλλαγή-δώρων

Δώρα! δώρα κι άλλα δώρα!!


Πολλές οι ανταλλαγές και φέτος!
Πολλά τα δώρα που σουλάτσαραν στα ταχυδρομεία και που χτύπησαν τις πόρτες μας!
Και που μας γέμισαν χαμόγελα σαν ουράνια τόξα!!
Του δώρου λέμε έγινε! 

Η Ζήνα, έφτιαξε μυστικές Αγιοβασιλίτσες!
Μοίρασε τα ζευγάρια!
Κι εμείς φτιάξαμε τα δωράκια μας.

Και παραλάβαμε δωράκια!
Ωωωω! και τι δωράκια!

Δική μου μυστική Αγιοβασιλίτσα η Ζήνα!
Χε χε χε
Με υπέροχα δωράκια! Και λαχταριστά! Και κολασμένα!

Μυστική-ανταλλαγή-δώρων


Ένα 2017 σε τελάρο κεντήματος γέμισε χρώμα το δέντρο μας!
Κοσμήματα σε αγαπημένα χρώματα στόλισαν τα χέρια μας!
Καρφίτσες κοκκινοπράσινες παιχνίδισαν στο σπίτι μας!

Μυστική-ανταλλαγή-δώρων


Και φυσικά άλατα για το μπάνιο μας και ωραιότατο λαδάκι!
Τα τριανταφυλλάκια στο λαδάκι είναι μούρλια σας λέω!
Δε χορταίνω να τα κοιτάω! χε χε χε

Μυστική-ανταλλαγή-δώρων


Το καλύτερο όμως σας το κράτησα για το τέλος!!!
Μέσα στο υπέροχο κουτάκι της Ζήνας υπήρχε μια κολασμένη σοκολάτα!
ΣΟΚΟΛΑΤΑ με ολόκληρα ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΑ!!!! με νιώθετε;;;

Να την τρως και να λιώνεις... να χύνεσαι στα πατώματα!!!
Οκ έχω αδυναμία μεγάλη στις σοκολάτες!! εντάξει, και στα γλυκά! εεεεε οκ το πραδέχομαι έχω αδυναμία σε ότι τρώγεται!!
Αλλά τη σοκολάτα με τα φουντούκια την αγαπώ ιδιαίτερα!!
Και μιας και δεν επιτρέπεται ζάχαρη στην καθημερινότητα μου, μόνο κάποιες φορές, αυτή τη σοκολάτα την κράτησα μόνο για μένα!!!
Ναι! τι θέτε;;;; το ομολογώ!
Την έκρυψα για να μη τη φάνε τα παιδιά!!
Και την έφαγα ολομόναχη!
"ΑΘΩΑ κύριε δικαστά!! Αθώα!"

Μυστική-ανταλλαγή-δώρων


Το δικό μου το δωράκι ταξίδεψε στον ομρφόκοσμο της Ράνιας! και χαίρομαι πολύ που της άρεσε!!

Μυστική-ανταλλαγή-δώρων

Πολύ μου αρέσουν αυτές οι ανταλλαγές δώρων!! μα πάρα πολύ!!!!
Να είμαστε καλά να το κάνουμε πάλι! και πάλι! και πάλι!

Καλησπέρες κόσμε! 

You May Also Like

16 Comments

  1. Αθωα αθωα!!! Χεχεχε σουπερ τα δωρακια σου Ελενη μου!! Και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθωώθηκα μόνη μου εγω χε χε χε
      Να είμαστε καλά Ελπιδάκι να το ξανά κάνουμε!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια τα δώρα σου Ελενη μου! Και του χρόνου να ξαναπαίξουμε! Σε φιλώ....��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άκαρδη Ελένη, που την τσάκισες μόνη σου την σοκολάτα
    λες και, άμα ήμουν εγώ, δεν θα την είχα τσακίσει επίσης μόνη μου!!!
    Με γεια τα δωράκια και...καλά έκανες και έφαγες την σοκολάτα για να μην έληγε!!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα Πετράδι μου!!! ναι ρε συ για να μη λήξει τη τσάκισα!! εμ πως;;;

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχα βρε αν το ηξερα ότι πέτυχα διάνα τη σοκολάτα, θα σου εστελνα και άλλη! κατσε να κανω κ αλλο πακετο. Και ναι, είσαι ΑΘΩΑ!

    φιλακια κουκλάρα μου και πάντα χαρουμενη, υγιής και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθωώθηκα μόνη μου εγώ!!! χα χα χα
      Τα πιο γλυκά μου φιλιά Ζηνούλι!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ κι εγώ τις λάτρεψα τις φετινές μας ανταλλαγές! Να είμαστε καλά Ελένη μου και του χρόνου! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει φοβερά δωράκια από τη Ζήνα! Όσο για τη σοκολάτα ακριβώς το ίδιο θα έκανα!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξανα-παίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοκολάτες! σταθερή αξία!! χα χα χα
      Σίγουρα θα το ξανά κάνουμε!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: