Ένας σάκος αναμνήσεις!

by - Ιανουαρίου 29, 2017


Οι -αναμνήσεις-της-χρονιάς

Σε έναν σάκο φέτος θα φυλάξουμε τις αναμνήσεις όλης της χρονιάς! 

Πέρυσι είχαμε φτιάξει το σπίτι των αναμνήσεων!  Κάθε φορά που κάναμε ή βλέπαμε ή ζούσαμε κάτι διαφορετικό το ζωγραφίζαμε και το ρίχναμε μέσα στο σπιτάκι μας από την καμινάδα.


Οι -αναμνήσεις-της-χρονιάς


Έτσι, την τελευταία μέρα του χρόνου ανοίξαμε το σπιτάκι μας και είδαμε τι κάναμε όλη τη χρονιά. Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό πόσα υπέροχα πράγματα είχαν συμβεί μέσα στο 2016 που είχαμε ξεχάσει.


Οι -αναμνήσεις-της-χρονιάς


Αυτό το κάνουμε αρκετά χρόνια. Κι είναι κάτι που μου αρέσει πολύ!Φέτος όμως τα αγόρια μου, δεν είχαν όρεξη για χειροτεχνία. Οπότε έφτιαξα κάτι απλό για να "πετάμε" μέσα τις ζωγραφιστές αναμνήσεις μας!
Έδωσα ένα ύφασμα από μια μικρή παπλωματοθήκη στη μοδίστρα μας και μου το έραψε στις τρεις πλευρές. Οπότε έγινε ένα ορθογώνιο ύφασμα με τη μια πλευρά του ανοιχτή. Εγώ έκοψα από ένα υπόλοιπο κουρτίνας, διάφορα σχέδια και τα κόλλησα πάνω. Οπότε βγήκε ένας σάκος μεγαλούτσικος κι ομορφούτσικος.

Ήδη έπεσαν μέσα οι πρώτες ζωγραφιές με τις αναμνήσεις μας!
Κι εύχομαι να το συνεχίζουμε όλη τη χρονιά γιατί κάποιοι από την ομάδα μάλλον βαριούνται λίγο...

Εγώ πάντως τον κρέμασα στο κουρτινόξυλο και είπα πως φέτος θα ρίχνω κι εγώ μέσα ζωγραφιές ή ότι άλλο θέλω!


Οι -αναμνήσεις-της-χρονιάς


Οι -αναμνήσεις-της-χρονιάς


Οι -αναμνήσεις-της-χρονιάς


Το πιο όμορφο σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι το πως αντιλαμβάνονται τα παιδιά τα πράγματα. Τι τους κάνει περισσότερη εντύπωση από κάτι καινούριο που τελικά το ζωγραφίζουν. Ή καμιά φορά τι βλέπουν που εμείς οι μεγάλοι δεν βλέπουμε. Ή τι αισθάνονται.
Και πιο πολύ από όλα μου αρέσει να βλέπω οι ζωγραφιές τους μέσα στο σάκο!  Οι όλο δικές τους ζωγραφιές με τις αναμνήσεις τους. Από εκείνη τη γωνιά που τα έζησαν τα παιδιά. Την καλή γωνία δηλαδή!

Εσείς που θα φυλάξετε φέτος τις αναμνήσεις σας;


Καλησπέρες φίλοι! 

You May Also Like

24 Comments

  1. Μα πόσο υπέροχο είναι αυτό που κάνεις με τα παιδιά Ελένη !!! Ο θησαυρός των αναμνήσεων μια ολόκληρης χρονιά με τα μάτια των παιδιών και του κάθε ενός ξεχωριστά !!Υπέροχή μου Ελένη σε θαυμάζω !! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει κι εμένα πολύ αυτή η διαδικασία!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια, τέλεια ιδέα Ελένη μου! Εγώ δεν έχω οργανώσει ποτέ κάτι τέτοιο για τα μικρά μου! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν κάνω παιδιά θα κάτσω και θα διαβάσω όλες τις αναρτήσεις και θα τα κάνω πράξη.
    Μπράβο που ασχολείσαι τόσο δημιουργικά με τα παιδιά σου!
    Καλημέρα Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και η περσινή σας κατασκευή και η φετινή είναι υπέροχες και βασίζονται σε μια τέλεια ιδέα!
    Μπράβο Ελένη μου. Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η ιδέα είναι όμορφη!!!! Ειδικά την ημέρα που ξεδιπλώνουμε τις αναμνήσεις μας!!!

      Διαγραφή
  5. Κι ύστερα μας λες πως δεν μαγειρεύεις. Τι να την κάνεις μάνα μου την κουζίνα; Εσύ είσαι σπεσιαλίστας στις παιδικές "τροφές". Αυτές που δε γεμίζουν το στομάχι, αλλά θωρακίζουν την ψυχή και τις παιδικές μνήμες.
    Άπαιχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρόνια!! το αγαπημένο μας φαγητό!! χε χε χε χε
      Σε ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν σε προλαβαίνουμε!!!! Τι όμορφες ιδέες είναι αυτές βρε Ελενάκι μου; Εμείς πάλι κολλάμε φωγτογραφίες και ζωγραφιέ σε ένα τεράστιο μπλοκ! Αλλά νομίζω πως σιγά σιγά πρέπει να βρω κι εγώ κάτι άλλο να ετοιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή και η δική σας ιδέα!!! Και αν θες να φτιάξεις κάτι άλλο προλαβαίνεις!!!

      Διαγραφή
  7. ουαο! καταπληκτικη ιδεα!!!! ζηλεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα!!! Όλο λέω να κάνω κάτι παρόμοιο, για εμάς τους μεγάλους δηλαδή, κι όλο το αμελώ.. Αλλά είναι τόσο όμορφο να ξαναθυμάσαι τι έκανες όλη τη χρονιά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραία ιδέα και για τους μεγάλους!! προλαβαίνεις αν θες πάντως!!!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Ένας σάκος γεμάτος χρυσάφι, ένας σάκος μαγικός που όταν ανοίγει μια ταινία εμφανίζεται μπρος στα μάτια σας... Ένα τεράστιο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκέτη έμπνευση ο σάκος Ελένη οπότε θα σας γεμίσει και χαρά η όλη διαδικασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρήκα υπέροχη την ιδέα σου, και τις κατασκευές σας, νομίζω πως όταν η "έμπνευση" είναι τα παιδιά, μόνο όμορφα πράγματα μπορούν να γεννηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: