Φωτογράφισε το - 352 φωτογραφίες

by - Ιανουαρίου 06, 2017

Φωτογράφισε-το!

Ένα παιχνίδι φωτογραφίας για την κάθε μέρα!


Υπαίτια του υπέροχου αυτού παιχνίδι η αγαπημένη ΜαρθαΜας προσκάλεσε στο παιχνίδι της. Μας προκάλεσε ανοιχτά! Σαν να μας έβγαζε τη γλώσσα και να γέλαγε δυνατά, έτσι όπως μόνο εκείνη ξέρει!

Σύνθημα:
"Μια φωτογραφική πρόκληση!
Μια φωτογραφία την ημέρα!
Θέμα ελεύθερο!"

Μας έδωσε οδηγίες και συμβουλές για το φωτογράφισε το και ορμήσαμε στη μάχη της φωτογραφίας. Το μόνο σίγουρο είναι πως η κάθε μέρα έχει κάτι άξιο για να φωτογραφίσεις. Από ένα πρόσωπο μέχρι ένα πράγμα, ένα τοπίο, μια ζωγραφιά, έναν ουρανό (αν κι εγώ από όταν γνώρισα τη Γιάννα όλοι οι ουρανοί εκείνη μου θυμίζουν!) Σίγουρα έχει κάτι. Αρκεί να μην το δεις σαν αγγαρεία. 

Εγώ κατάφερα να ανεβάσω 326 φωτογραφίες από τις 366 μέρες του χρόνου.  Στην αρχή με έπιανε μανία που γινόταν πανικός για να μη χαθεί καμιά μέρα. Μετά το είδα πια διασκέδαση και είπα "δεν πειράζει και να χάσω μια μέρα". Έτσι το απόλαυσα!  Κι έγινε όλος ο φάκελος μια "ματιά στο 2016 μέσα από φωτογραφίες"!Υπέροχο; Ε ναι!

Τι παρατήρησα μέσα στη χρονιά που πέρασε; Καταρχήν ότι καμιά μέρα δεν είναι άδεια από πράγματα άξια να φωτογραφηθούν. Όπως μια κούπα με καφέ! 


Φωτογράφισε-το!


Ή μια κούπα με λουλούδια!

Φωτογράφισε-το!


Η μια κούπα αγκαλιά με ένα βιβλίο!

Φωτογράφισε-το!


Ή ένα βιβλίο σκέτο!

Φωτογράφισε-το!


Όπως η γύμνια του Χειμώνα!

Φωτογράφισε-το!


Αλλά και τα χρώματα του!

Φωτογράφισε-το!


Όπως ένας σελιδοδείκτης που μου χάρισαν τα σκαθάρια

Φωτογράφισε-το!


Ή μια ζωγραφιά!

Φωτογράφισε-το!


 Ή ένα υπέροχο δώρο!

Φωτογράφισε-το!


Όπως οι δρόμοι στα "καλά" τους!

Φωτογράφισε-το!


Και οι δρόμοι στα "άσχημα" τους!

Φωτογράφισε-το!


Όπως γεύσεις!

Φωτογράφισε-το!


Κι αλλιώτικες γεύσεις!

Φωτογράφισε-το!


Ή ζημιές! γιατί όχι;

Φωτογράφισε-το!


Και όμορφες στιγμές!

Φωτογράφισε-το!



Φωτογράφισε-το!




Φωτογράφισε-το!




Φωτογράφισε-το!




Φωτογράφισε-το!




Φωτογράφισε-το!



Φωτογράφισε-το!




Φωτογράφισε-το!



Φωτογράφισε-το!


Είπα φέτος δεν θα το κάνω ξανά γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω από το κινητό. Αλλά δεν βαριέσαι;
Εγώ έτσι κι αλλιώς πάω αγκαλιά με μια φωτογραφική μηχανή! 



Φωτογράφισε-το!


 Εγώ παίρνω από το χέρι τους βοηθούς μου (αυτούς ντε που με φωτογραφίζουν ακέφαλη!!) και πάω ένα γύρο ακόμα!

Τις καλησπέρες μου φίλοι!!

You May Also Like

18 Comments

  1. Γλυκό μου κορίτσι.... Αυτος ειδικά ο "ματωμενος" ουρανός, από τους αγαπημένους μου.... Οχι, να συνεχίσεις. Μου αρέσει η ματιά σου... Σε φιλώ γλυκά γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου ουράνια σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σοΥ!!!!
      τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή Ελένη μου!!! Μάλλον πρέπει να το παρω απόφαση και να μπω και εγώ σε αυτό το φωτογραφικό ταξίδι... αλλά αυτή η προοπτική του κάθε μέρα με σκοτώνει!!! Καλή χρονιά με υγεία!!! (Εγώ πάντως λατρεύω τις φωτογραφίες σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις Κλειώ!!! όχι σαν υποχρέωση αλλά σαν διασκέδαση!!!!
      καλή χρονιά και σε εσάς!!!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τα κατάφερες το 2016, πολύ καλό ποσοστό. Να συνεχίσεις και όσες βγάλεις. Όλες οι φωτογραφίες σου υπέροχες. Όσο για τον ουρανό και εγώ την Γιάννα σκέφτομαι. Τα φιλιά μου γλυκειά Ελένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ρε συ Τέσυ τι μας κάνει αυτή η Γιάννα;;; χε χε χε
      Κι ε΄συ πέρυσι τα πήγες περίφημα!!

      Διαγραφή
  4. Τέλειες στιγμές ολες! Δυστυχως 3 και κατι μηνες φωτογραφιζα αλλα μετα καπου το εχασα λογω αλλων προτεραιοτήτων. Βλακεια μου! Του χρόνου ομως ξεκίνησα, απο την αρχή και θα το φτάσω μεχρι τελιοε, γιατι οι 365 μερες, του 2017 θα ειναι οι πιο συλλεκτικές μου! ������ Α! Οπως και η Γιάννα εχω την ιδια τρελα και αγαπη για τον ουρανό!
    Φιλιααααα!!! ����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νια να είναι!!! Να τραβήξεις πολλούς ουρανούς να μας ομορφύνεις!!!!
      Τα γλυκά μου φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Φέρε μου,σε παρακαλώ,
    τα...
    γεμιστά! χαχα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω να βγάζω φωτογραφίες κάθε μέρα και τελικά είναι μια πολύ όμορφη συνήθεια!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά τα πήγα, μόνο μια φωτογραφία δεν ανέβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: