Τι θέλεις να γίνουν τα παιδιά σου όταν μεγαλώσουν;

by - Μαρτίου 20, 2017

Τι-θέλεις-να-γίνουν-τα-παιδιά-σου-όταν-μεγαλώσουν;

 Ευτυχισμένοι άνθρωποι! 

Μόνο αυτό θέλω να γίνουν τα παιδιά μου όταν μεγαλώσουν. Ευτυχισμένοι άνθρωποι! Με όποιον τρόπο κι αν ορίσει το καθένα τους την ευτυχία.  Η ευτυχία δεν είναι το ίδιο πράγμα για όλους ούτε μπαίνει σε κουτάκια και κανόνες. Η ευτυχία είναι κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο για τον καθένα. Ας ορίσουν μόνα τους λοιπόν πως την θέλουν τη δική τους ευτυχία και ας την κάνουν ένα με τους εαυτούς τους.

Δε θέλω τα παιδιά μου να γίνουν ότι δεν έγινα εγώ. 
Δε θέλω να κάνουν δικά τους τα δικά μου απωθημένα. 
Δε θέλω να βάλουν τη ζωή τους σε καλούπια. 
Δε θέλω να τους κουτσουρεύω κάθε λίγο τα φτερά, τάχα για το καλό τους.

Θέλω  να τα δω ελεύθερα! 
Να σκέφτονται! 
Να πιστεύουν σε μια τρέλα! 
Να κυνηγάν ένα όνειρο! 
Να αλλάζουν όνειρα και τρέλες στην πορεία! 
Και ξανά από την αρχή! 
Να κάνουν λάθη! 
Να αγαπάνε! 
Να ζουν τις στιγμές τους!
Αρκεί όλα αυτά να είναι δικά τους. Μόνο δικά τους. 

 Θέλω να δω τα παιδιά μου ευτυχισμένα. Μόνο. 
Να γελάνε! 
Γιατί οι άνθρωποι γίνονται πιο όμορφοι όταν γελάνε!
Τότε θα 'μαι κι εγώ ευτυχισμένη!

Τις καλησπέρες μου!


You May Also Like

18 Comments

  1. Για τον εαυτό τους ευτυχισμένα και για το σύνολο ενεργά άτομα. Από κει και πέρα ό,τι τραβάει η ψυχούλα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχισμενα και καλοι άνθρωποι! να απολαμβάνουν τη ζωη καθε λεπτό χωρίς φραγμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες, ανθρώπινες ζεστές κουβέντες. Γεμάτες ρεαλισμό και σοφία θα έλεγε κανείς χωρίς υπερβολή. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό ακριβώς όμως. Αυτό λέω πάντα. Ευτυχισμένος και καλός άνθρωπος ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι ν' αντέξεις σ' αυτή τη λογική, όταν θα μεγαλώσουν και θα πάνε Λύκειο. Όταν το ψηφοθηρικό σύστημα, οι ανταγωνισμοί, οι καθηγητές, τα φροντιστήρια και η κρεατομηχανή που ρίχνονται τα παιδιά, θα είναι σε πλήρη λειτουργία και θα πιέζουν αφόρητα. Θέλει πολλές αντοχές βρε Ελενάκι μου και είμαι σίγουρη πως τις διαθέτεις. Το χαμόγελο βλέπεις, το έχουν ενοχοποιήσει κι αυτό. Αν δεν είσαι αγχωμένος και νευρασθενικός γονιός, θεωρείσαι αδιάφορος.
    Καλή δύναμη ολόψυχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ρε Μαρία... υποψιάζομαι πως κάπως έτσι είναι τα πράγματα σε μεγαλύτερες ηλικίες... δυστυχώς... και λυπάμαι για αυτή την κρεατομηχανή που λες... σαν το τραγούδι "another brick in the wall" των pink floyd...
      Υπόσχομαι όμως στον εαυτό μου να προσπαθώ να θυμάμαι πως στόχος είναι η ευτυχία. Μόνο! κι ότι καταφέρω!
      τα φιλιά μου καλό μου παιδί!

      Διαγραφή
  6. Αυτό θέλω κι εγώ και τους εύχομαι να φτάσουν όσο πιο κοντά σε αυτό γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααααχ Λενιώ μου...Αυτό λέω κι εγώ. Να είναι ευτυχισμένα, γερά, γεμάτα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: