24 Μαρ 2017

Μια εικόνα χίλιες λέξεις!

Δρόμος!

Βάζουμε στις λέξεις τα πιο καλά τους ρούχα και τις βγάζουμε σεργιάνι!


Πως φτάσαμε να ντύνουμε ξανά τις φωτογραφίες με λέξεις ούτε που το κατάλαβα!
Μια φωτογραφία κι ένας δρόμος.
Κι ήρθαν φίλοι της οθόνης και της πραγματικότητας να ρωτάνε τι ετοιμάζω πάλι.
Όχι φίλοι τίποτα δεν είχα στο μυαλό μου... εκτός από το να σας δείξω ένα μέρος που αγαπώ να περνάω από κει!
Ήρθε όμως η πρώτη ιστορία και μου χτύπησε την πόρτα από μόνη της! Πως να της αρνηθώ;
Είναι η αγαπημένη φίλη της οθόνης Σωτηρία από το mylittleworld!
Αφού λοιπόν ήρθε η πρώτη ιστορία την καλοδέχομαι και σας προ(σ)καλώ ξανά για δεύτερη συνεχόμενη φορά να ντύσετε με λέξεις αυτή τη φωτογραφία!
Ότι σας έρθει στο μυαλό!
Μια λέξη...
Ένα τραγούδι...
Μια ιστορία...
Ένα ποίημα...
Ότι θέλετε!

Αλλά...
Αλλά αυτή τη φορά θέλω με ότι γράψετε να βγάλετε και μια δική σας φωτογραφία (ή ακόμη και να βρείτε από οπουδήποτε μια φωτογραφία) και να μας δείξετε που τελικά οδηγεί αυτός ο δρόμος!!
Πάμε;;;
Σας περιμένω!!
Εννοείται με σκουντάτε ε;;;!!!

Εγώ βλέποντας αυτόν το δρόμο το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένα τραγούδι...

Κι όμως πρέπει πάντα να φεύγεις
να βρίσκεις τις φοινικιές
φλεγόμενες βάτους που λένε
σαν τις σειρήνες ψευτιές
Να φεύγεις, να φεύγεις, να φεύγεις
ν' ακολουθείς τις φωνές
στους δρόμους που πάντα φωτίζουν
φλεγόμενες οι φοινικιές.




Τις φευγάτες καλησπέρες μου!

Συμμετοχές:

✔ Τρέχα, τρέχα... από τη Σωτηρία και το mylittleworld!



12 σχόλια:

  1. Ελενάκι μου μόλις είδα τη φωτογραφία στο fb στο νου μου ήρθαν όλες οι ιστορίες από μια άλλη σου φωτογραφία !! Και ήταν μια πρόκληση και σε ρώτησα τι ετοιμάζεις !! Και σίγουρα θα χαρώ με ότι έρθει !!! Να περνάς όμορφα εκεί στα μέρη που αγαπώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Που προσπαθώ να φυλακίσω μια σταλιά ομορφιά του στις φωτογραφίες....

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτές οι απίστευτες, υπέροχες, μοναδικές φωτογραφίες σου μου ξυπνούν απίστευτα συναισθήματα και γεννούν απίθανες ιστορίες! Ελένη μου χίλια ευχαριστώ για όλα αυτά μου νιώθω μέσα από τις φωτογραφίες σου! Φώτο δική μου δεν πρόλαβα να βγάλω αφού δεν κρατιόμουν να γράψω την "ιστορία" μου, όμως μόλις καταφέρω να τραβήξω θα την ενσωματώσω. Σε γλυκοφιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι ρε συ Σωτηρία που σου βγάζω τόσα πράγματα!!! να συνεχίσεις να το κάνεις!! Μου αρέσει πολύ ο τροπος που σκέφτεσαι!!!
      Τα φιλιά μου από το νότο!!

      Διαγραφή
  4. Άντε πάλι να πάρουμε τους δρόμους...
    Την ταινία "Όλα είναι δρόμος" τι την έχεις βρε Ελενάκι;
    Λοιπόν σοβαρά τώρα, εύχομαι καλά σεργιανίσματα στις λέξεις μας.
    Πολλά φιλιά και ευχές για τη σημερινή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μυρωδάτη άμα πάρω εγώ τους δρόμους δε σταματάω!!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  5. Με το καλο να παρουμε τους δρομους και να βγάλουμε σεργιανι τις λέξεις... οποιος μπορεί να το κανει .. θα μας παρασυρει και εμας μαζι του..Ελένη μου .. η φωτογραφια σου υπεροχη... καλες εμνπευσεις σε όλους .. να περνας ομορφα..φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη μου, με ξεσήκωσες και εμένα με τις όμορφες φωτογραφίες σου και τα ταξιδιάρικα λόγια σου! Κάποια από αυτες τις ημέρες θα τον αφήσω να...ξεχυθεί τον χείμαρρο! Μου έρχονται τόσα συναισθήματα βλέποντας όσα αποτυπώνεις στον φακό και όσα γράφεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Μαράκι σεργιάνισε τις λέξεις κι όπου σε πάνε!!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: