Φτιάχνουμε βυθό μέσα σε βαζάκια

by - Ιουνίου 21, 2017

Χειροτεχνία-με-κοχύλια

Έχετε δοκιμάσει ποτέ να φτιάξετε λίγο βυθό μέσα σε ένα γυάλινο βάζο; Αυτή είναι μια ιδέα της στιγμής!
Εκείνες που έρχονται σε ένα τικ του δευτερολέπτου και γίνονται αμέσως αγαπημένες  γιατί δεν έχουν πολλά έξοδα αλλά έχουν ομορφιά που περισσεύει!



Χειροτεχνία-με-κοχύλια


Εκείνα που χρειαζόμαστε είναι:

✔ Κοχύλια με τρυπούλα
✔ Γυάλινα βάζα σε διάφορα μεγέθη που δεν κλείνουν με καπάκι αλλά με φελλό
✔ Πετονιά
✔ Πινέζες
✔ Νερό και μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής
✔ Σπάγκο
✔ Χάρτινα καραβάκια


Χειροτεχνία-με-κοχύλια


Τα πράγματα στην εκτέλεση είναι απλά!

✔ Καταρχήν δένουμε τα κοχυλάκια μας με πετονιά (κάνουμε 2-3 κόμπους στο κάθε κοχύλι). Είναι βασικό τα κοχυλάκια μας να έχουν τρυπούλα για να περάσει η πετονιά από μέσα. Για κάθε βαζάκι υπολογίζουμε 3 - 4 κοχύλια (ανάλογα το μέγεθος του βάζου) δεμένα στις πετονιές τους.
✔ Σφηνώνουμε τις πετονιές μας στην ανάποδη μεριά του φελλού με πινέζες. Να ξέρετε πως αν τα βαζάκια είναι μικρά τότε και με μία πινέζα γίνεται δουλειά γιατί η πετονιά "πετάει" λίγο και δε στέκεται ευθεία κάθετα. 
✔ Γεμίζουμε τα βάζα μας με νερό και μία σταγόνα χρώμα μπλε ζαχαροπλαστικής.
✔ Κλείνουμε το φελλό και τα κοχύλια μας επιπλέουν. 
✔ Αν θέλουμε πετάμε και λίγα κοχύλια για τον πάτο του βυθού μας ή λίγη άμμο.  
✔ Αν θέλουμε δένουμε ένα σπάγκο και κρεμάμε ένα χάρτινο βαρκάκι ή κοχύλια.

Και κάπως έτσι...
έτοιμος ο βυθός μας!


Χειροτεχνία-με-κοχύλια



Χειροτεχνία-με-κοχύλια



Χειροτεχνία-με-κοχύλια



Χειροτεχνία-με-κοχύλια



Χειροτεχνία-με-κοχύλια



Χειροτεχνία-με-κοχύλια


Είναι μια πραγματικά πανεύκολη κατασκευή που άνετα μπορούν να βοηθήσουν και τα παιδιά.
Άσε που τους αρέσει να παίζουν με τα χρώματα και το νερό!
Αν έχετε κοχύλια που φαντάζομαι πως έχετε οι περισσότεροι, και όρεξη φυσικά, δοκιμάστε το και φέρτε λίγο από τον υπέροχο βυθό στο σπίτι σας!!


Τις καλησπέρες μου από το νότο!!


You May Also Like

34 Comments

  1. 'Ακρως καλοκαιρινά και δροσερά τα βαζάκια σου, Ελένη! Και σίγουρα διασκεδαστική η δημιουργία τους τόσο για τα παιδιά όσο και για τις μαμάδες!
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου στο παιχνίδι της Αλεξάνδρας μας!
    Καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπετοχξ ιδέα!!! Είχα δει πριν χρόοοονια σε μια καφετέρια στην Σαντορίνη έτσι βαζάκια όμως χωρίς καπάκι και τα κοχύλια έτσι απλά "πεταμένα" μέσα και ήταν πολύ όμορφο! Αυτά βέβαια είναι ακόμα πιο όμορφα, μπράβο Λενιω μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιαννάκο μου!!! να το δοκιμάσεις με το μαιμουδάκο σου!!!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη ιδέα για να φέρουμε τη θάλασσα σπίτι μας! Σίγουρα θα αρέσει στα πιτσιρίκια! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακρως καλοκαιρινα και απλα τελεια για τη διακόσμηση του μπαλκονιου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι γλυκά τόσο καλοκαιρινά. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο Κυρία μου, γειά στα χέρια σου....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα δροσερό χυμό στο ένα χέρι,
    ένα βάζο με βυθό στο άλλο,
    τί άλλο να θέλει κανείς απ'το Καλοκαίρι;! χιχι
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά μια τρελή βουτιά!! χα χα χα
      Σε ευχαριστώ Γιούλη!!!

      Διαγραφή
  8. Τα έχω χρησιμοποιήσει κατά κόρον τα βαζάκια, αλλά βυθό δεν τα έκανα ποτέ!Κοχύλια τους έχω βάλει, αλλά έτσι χωρίς νερό, χωρίς χρώμα, χωρίς φαντασία!
    Τι καταπληκτική ιδέα είναι αυτή? Ξετρελάθηκα!
    Ούτε που μου πήγαινε το μυαλό όταν έδινα τη λέξη ότι θα δω τέτοιες ομορφιές!
    Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου και σένα και την Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα φτιάξεις Μαρια να μου τα δείξεις!!
      Στην αρχή έλεγα να γράψω κάτι για μαρμελάδες... αλλά μετά ήρθε η ιδέα γι αυτή τη χειροτεχνία!!
      Πολύ όμορφο το παιχνίδι μας!!! και η λέξη σου έφερε κάτι πολύ καλοκαιρινό!!!
      Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  9. Ενθουσιάστηκα με την ιδέα, Ελένη μου! Μου αρέσουν και μένα πολύ τα βαζάκια και τα μπουκάλια.
    Είναι πραγματικά εύκολη (ακόμα και για μένα) και υπέροχη. Με το που τα κοιτάς αυτά τα βαζάκια δροσίζεσαι και ταξιδεύεις.
    Μου άρεσε και η εξωτερική διακόσμησή τους.
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που πήρες μέρος και μάλιστα με αυτή την υπέροχη ιδέα.
    Να περνάς καλά! 💗💗💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα: έβαλες κουμπάκια στο καρυδότσουφλο; πολύ μου άρεσαν!

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα εγώ ευχαριστώ για το όμορφο παιχνίδι!! είδες από μαι λέξη τι βγήκε! κι αυτό είναι το όμορφο!! να βγαίνουν ωραία πράγματα από το τίποτα!!!
      Τσίγκλα με για το επόμενο παιχνίδι!!!
      τα φιλιά μου!!!

      και ναι! τα κουμπάκια μου αρέσουν κι εμένα πολύ!!

      Διαγραφή
  10. Καλά το λέει η Αλεξάνδρα, είναι τόσο καλοκαιρινά αυτά τα βαζάκια που σε ταξιδεύουν!
    Τι ωραία ιδέα αυτη με την πετονιά. Είχα δοκιμάσει την κατασκευή χωρίς και δεν με ενθουσίαζε γιατί όλα κάθονταν κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η πετονιά είναι καλή ιδέα γιατί τα κρεμάς και δεν φαίνεται κιόλας!!
      Δοκίμασε το έτσι και πες μας!!

      Διαγραφή
  11. Τα κοχυλάκια άρχισαν τις βουτιές στην παιχνιδιάρικη πανέμορφη και άκρως καλοκαιρινή κατασκευή σου!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι ωραία ιδέα είναι αυτή!
    Μπράβο Ελένη μου!!!!
    Άξια!
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίος ο βυθός σας Ελένη μου! Και το παιχνίδι που ξεκινήσατε τέλειο!! Καλό καλοκαίρι σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλές κατασκευές έχω κάνει με βάζα και κοχύλια, αλλά κάτι τέτοιο όχι.
    Το επόμενο καλοκαίρι θα το φροντίσω.
    Όμορφη ανάρτηση.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρένα!! θα χαρώ πολύ να δω τις δικές σου δημιουργίες!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: