Αποφθέγματα παιδιών!!

by - Φεβρουαρίου 07, 2018


Μάθε παιδί μου γράμματα έλεγαν οι παλιοί! Αφήστε τα παιδιά να μάθουν και γελάστε με την ψυχή σας λέω εγώ. Γιατί οι ατάκες τους απλά δεν παίζονται!

Ορίστε μερικά τρελά, που έχω ακούσει κατά τη διάρκεια του διαβάσματος από τα παιδιά μου!

✔ Ο Μότσαρτ έζησε 2035 χρόνια.
Αποτέλεσμα που προκύπτει από τη σύνθετη πράξη προσθαφαίρεσης 1791- + 1756 = 2035. Φυσικά δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης από την πλευρά μου. Γιατί ως γνωστών τα παιδιά τα ξέρουν όλα!

✔ Ο ναύτης δεν κλίνεται πια. Πάει πνίγηκε. Έτσι αποφάσισε ο 8χρονος και έκλεισε το τετράδιο του.

✔ Το σκυλί, το ψάρι και το γατί δεν γράφονται με -ι στο τέλος αλλά σκυλεί, ψάρει, γατεί  γιατί το σκυλί γαβγίζει και αφού γαβγίζει (κάνει κάτι) τότε θέλει -ει. Το ίδιο ισχύει για το ψάρι που κολυμπάει και για το γατί που νιαουρίζει.

✔ Στην ιστορία της γ δημοτικού οι άνθρωποι, οι Θεοί κτλ δεν έχουν ονόματα. Ακούνε όλοι στο όνομα "ένας κύριος και μια κυρία". Έτσι για να μη μπερδευόμαστε.

✔ - Εγώ αγναντεύω, εσύ αγναντεύεις, αυτός; (ρωτάω εγώ)
    -Κλαδεύει.
    - Γιατί παιδί μου κλαδεύει;
    -Τι; όλοι θα χαζεύουμε; δεν είναι σωστό!

2+2=7 "γιατί έτσι και άσε με μωρέ"!

Το Κωνσταντίνος μπορεί να γράφεται και Κονστίνως για να μη γράφουμε συνέχει τα ίδια και τα ίδια. Δε θα πω για το ειπάρχυ, ούτε για το ίνε, ούτε για την εικογαίνηα. Αυτά είναι πταίσματα μπροστά στο όνομα μας! Αν έχετε φαντασία βρείτε εσείς τι λένε αυτές οι λέξεις!

Αλλά τώρα μεταξύ μας ε... τις λατρεύω αυτές τις ατάκες!!!
Αυτά! εσείς τι άλλα χαριτωμένα;;;;

Η φωτογραφία είναι από το pixabay!

Καλησπέρες από τον πανέμορφο νότο!!!



You May Also Like

10 Comments

  1. καλό....!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα
    Καλησπέρα σου Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ����Γέλασα πολύ! Απ' τα αγαπημένα μου είναι οι ατάκες/επιχειρηματολογίες των πιτσινιών!
    (Nouazeta)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις των παιδιών σου, είναι πράγματι απορίας άξιο πού τα βρίσκουν, αν και έχω μια υποψία...
    Πάντως, αν έχεις facebook, υπάρχει αυτή η σελίδα: https://www.facebook.com/glossoplasies/
    Μπορείς να συνεισφέρεις τα μαργαριτάρια των παιδιών σου, και να ενημερωθείς και για άλλα.
    Καλό Σαββατοκύριακο (ή Σαββατωκήρυακω, για να μην γράφουμε συνέχεια τα ίδια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παιδιά λένε τόσο πετυχημένα πράγματα γιατί δεν τα σκέφτονται ούτε τα ζυγίζουν πριν τα πουν!!!!!
      Σε ευχαριστώ για τη σελίδα! δεν την ήξερα και ενημερώθηκα για υπέροχα λογάκια!!!!
      Καλά να παιρνάς!!!!! για να μη γράφουμε τα ίδια και τα ίδια....

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: